نشست با طلاب وتشریح وظایف در مدرسه علمیه الزهرا س آباده طشک  

به گزارش پایگاه خبری- اطلاع رسانی حوزه های علمیه خواهران، معاون پژوهش مدرسه علمیه الزهرا س آباده طشک از برگزاری جلسه با طلاب ، به هدف پیشرفت و ارتقاء برنامه ها و فعالیتهای هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد. این جلسه در تاریخ 21/8/97 در سالن اجتماعات با حضور معاون پژوهش برگزار شد.

         در ابتدای این جلسه صدیقه میرشکاری «معاون پژوهش» از نزدیک شدن هفته کتاب و کتابخوانی و تشریح وظایف طلاب نسبت به این هفته صحبت کرد. وی افزود: همه ما باید مبلغ دین و ترویج فرهنگ اسلامی باشیم. کتابخوانی از اهمیت والایی برخوردار است ؛ چرا که کتابخوانی زمینه و مقدمه همه تبلیغات در موضوعات مختلف می باشد.

       وی در ادامه به وظایف طلاب اشاره کرد و گفت: طلاب همانگونه که در جلسات خانگی و تبلیغی خود از مباحث مختلف اخلاقی بحث می کنند باید در ترویج فرهنگ کتابخوانی هم تلاش نمایند. و در جواب بعضی از مشکلات می توان کتاب و کتابخوانی را پیشنهاد داد. طلاب نیز در جلسات خود از اهمیت کتابخوانی و هدیه کتاب به کتابخانه صحبت کردند و کتابهایی را به کتابخانه اهداء نمودند. در این هفته نیز از طلبه فعال(عفت علیزاده) در زمینه اهداء کتاب به کتابخانه تقدیر شد.

موضوعات: اخلاق  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...