نقشه آمریکا  تقسیم بندی اقتصاد ایران جهت اجرایی نمودن فاز جدید تحریم ها است.

تحلیل  FATF و لوایح چهارگانه آن

به گزارش پایگاه خبری-اطلاع رسانی حوزه های علمیه خواهران، نشست با موضوع تحلیل FATF و لوایح چهارگانه آن ،با حضور اساتید ،کادر ،طلاب و دانش آموختگان مدرسه علمیه الزهرا (س) آباده طشک در سالن اجتماعات این  مدرسه برگزار شد.

در این مراسم «حجت الاسلام اکبر الله وردی »مسول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه آباده طشک ضمن بیان مطالبی در خصوص مساله نفوذ و تاکید بر بیداری و وحدت و همدلی مردم ایران ،بیان داشت :یکی از مباحث داغ روزهای اخیر ،FATFو لوایح چهارگانه آن است .این گروه که همان گروه ویژه اقدام مالی است در سال 1989توسط وزرای حوزه های قضایی عضو آن تاسیس شد .

وی با تبیین اهداف این گروه افزود: پیشنهادات FATFیک چهارچوب همه جانبه و پی گیر اقداماتی را به وجود می آورد که کشورها باید آن را برای مبارزه علیه پولشویی و تامین مالی تروریستی و نیز تامین مالی انتشار سلاح های کشتار جمعی در عمل پیاده نمایند.

حجت الاسلام الله وردی؛با استناد به بیانات مقام معظم رهبری مدظله العالی و پخش گوشه هایی از سخنان ایشان در جمع طلاب ،بخش هایی از ترجمه متن FATFرا نقل کرده و به لوایح چهارگانه آن پرداخت و گفت:FATFچهل توصیه به ایران را در دو بخش اصلاح قوانین داخلی (همسو با قوانین ضد پولشویی)و تصویب چهار کنوانسیون مطرح کرده است که این توصیه ها در قالب چهار لایحه آمده است :لایحه پالرمو،لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی،لایحه اصلاح قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم،لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم.

مسول تعلیم و تربیت سپاه در ادامه نشست به تبیین اجمالی لوایح چهارگانه پرداخت واز نقشه آمریکا برای تقسیم بندی اقتصاد ایران جهت اجرایی نمودن فاز جدید تحریم ها وجذابیت لایه های FATFبرای آمریکا سخن گفت و همه این مسایل را به مساله نفوذ مرتبط دانست.

موضوعات: اخلاق  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...