#هديه

مسابقات کتاب و کتاب خوانی  مدرسه علمیه الزهرا س آباده طشک

تقدیر از برگزیدگان

به گزارش پایگاه خبری- اطلاع رسانی حوزه های علمیه خواهران، معاون پژوهش مدرسه علمیه الزهرا س آباده طشک از تقدیر و اهداء هدیه به نفرات اول مسابقات در هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.

صدیقه میرشکاری گفت: در پایان جلسه کرسی آزاداندیشی که در هفته کتابخوانی  برگزار گردید، آیین تقدیر  از برترین های مسابقات و اهداء هدیه به نفرات اول انجام  شد.

در ابتدای این مراسم خانم پریجان خواجه «مدیر حوزه» با تقدیر و تشکر از خانم میرزایی به عنوان استاد فعال در زمینه مطالعه و پژوهش  گفت: خانم میرزایی در نشستها و کرسی هایی که به عنوان استاد ارائه دهنده دعوت می شوند همیشه با مطالعه دقیق و تحقیق عالمانه برنامه ها را اجراء می نمایند و هیچ گاه بدون مطالعه و غیر مستند وارد بحث نمی شوند. این نوع ویژگی نشانه مسولیت پذیری ایشان و قابل ستودن می باشد، به همین دلیل ایشان به عنوان استاد برتر در زمینه مطالعه  شناخته شده و برای ایشان آرزوی موفقیت روز افزون شد و با اهداء هدیه ای از ایشان تقدیر گردید.

در ادامه هم از نفرات برتر در مسابقه خلاصه نویسی، کتابخوانی، سیر مطالعاتی و فعال در زمینه هدیه کتاب به کتابخانه به رسم یادبود هدایایی تقدیم شد. و به ورودی های پایه اول هم به منظور تشویق به مطالعه و کتابخوانی کتابِ انسان شناسی از حجه الاسلام و المسلمین حاج آقا موحد هدیه داده شد.

به طلاب، اساتيد برتر در كتابخواني

 

موضوعات: اخلاق  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...